SERVEIS
Benestar
Servei d’Ajuda a Domicili
- Ajudes i formació
- AEDL
- Oficina Tècnica / Urbanisme
- Oficina de Turisme
- Gestió Tributària i Recaptació
- Registre i Informació
- Padró d’Habitants
- Oficina Urbantizació Torre de Portaceli
- La Llar
- Registre Civil / Jutjat de Pau
- Cementeri
- Secretaria Intervenció i Tresoreria
- Personal
- Comunicació i Premsa
- PRU – Punt de Registre d’Usuaris / Certificat Digital
El Servei d’Ajuda a Domicili és un servei públic gratuït gestionat per l’Ajuntament de Serra a través de la regidoria de Benestar Social. És una prestació social bàsica del sistema públic de serveis socials que es du a terme al domicili de l’usuari. Va adreçat a aquelles persones que per la seua edat o falta d’autonomia es troben en situació de risc de patir determinades carències que els dificulte el normal desenvolupament enfront de les necessitats i activitats de la vida diària.
L’objectiu principal del programa del SAD és incrementar l’autonomia personal i/o familiar, afavorint la permanència en el propi entorn de la persona. Al mateix temps que es millora la qualitat de vida, la participació i la integració en la vida social de les persones beneficiàries del servei.
Per sol·licitar este servei, s’han d’adreçar a l’àrea de Benestar Social, el personal tècnic s’encarregarà d’estudiar el cas i fer un seguiment.
Horari d’atenció al públic:
Dijous de 9.00 a 14.00 hores
Tècnic de l’àrea:
Mª Carmen Domingo Puig
- serviciossociales@serra.es
- 961688404
- Ajuntament de Serra: C/Sagunt, 31, baix